dijous, 29 de desembre del 2011

Resum del blog 2011

Avui faig una cosa una mica egocèntrica, però què voleu que us digui, em fa gràcia. He triat 10 articles que he escrit durant aquest any al meu blog i us el presento per si us interessa llegir-lo. He escrit poc més de 100 articles, una xifra més que respectable, però lluny dels 231 que vaig escriure per exemple el 2009. No he triat nio articles molt del moment electoral ni els articles amb més comentaris o "èxit", és una selecció molt personal.


No sé quins problemes té Barcelona  En aquest cas el temps crec que reforça la idea que hi ha problemes de la ciutat que eren inflats abans de les municipals per donar una imatge de necessitat de canvi a Barcelona. Algú creu que avui la neteja, la seguretat, el manteniment ... estan molt millor?


Ronda del Guinardó, obres i política. Un intent d'explicar perquè estem en política municipal. La transformació de la Ronda del Guinardó per a mi era un bon exemple i encara ho és.


Ningú sap què pensa la gent . Aquest és un dels meus temes recurrents. No m'agrada gens la visió que té molta gent de que no té opinió, sinó que té la veritat.


Diversitat funcional i Antonio Centeno. Cal trencar la visió actual del món de la "discapacitat" però hi ha poc interès a parlar-ne.


Acampada a Plaça Catalunya. Vaig voler viure en primera persona des del principi el 15M i aquest va ser un article molt "en directe".


Crònica sentimental de 8 anys de conseller tècnic. Tothom que em coneix sap què ha representat a la meva vida passar per Horta-Guinardó.


Independència? La meva visió, molt resumida, sobre el tema nacional.


Escola Catalana per a tothom. L'educació eina que no es pot tocar per la convivència.


No m'agraden els deures. Amb el títol ja es veu, no?


Amb un peu a les institucions. La necessitat de poder estar a les institucions i al carrer per tirar endavant la nostra lluita.