divendres, 4 de gener del 2013

"Ya ves" Olga Román


He decidit fer una novetat en el meu blog. Parlaré també de música. Ho faré a través de cançons que m’agraden o que em diuen alguna cosa. No serà un blog musical, perquè no en sé de música i hi ha gent que sap cobrir perfectament aquest espai. El que sí que passa és que m’encanta la música, m’emociona i vull compartir amb vosaltres sensacions i cançons que per a mi signifiquen alguna cosa. Per tant sense cap pretensió vull compartir amb vosaltres moments per a mi molt personals. Miraré de posar sempre enllaços a vídeos i a webs o espais d’interès de l’artista.

La segona recomanació també és femenina. Es tracta de “ Ahora ya ves” de Olga Román. Aquesta cantant ha estat sobretot coneguda com a vocalista de Joaquín Sabina, per exemple no podem oblidar el seu “Y sin embargo”. Anteriorment havia treballat en diferents projectes tant a Espanya com a Amèrica, normalment vinculats al Jazz. Després de la seva etapa amb Sabina ha publicat alguns discos en solitari, comptant també amb col·laboracions. Molt sovint les vocalistes de cantants reconeguts són autèntiques artistes en solidari com Txell Sust o Perla Batalla. M’encanta la seva veu, la trobo sensual i crec que és una posada al dia de la balada de sempre, de la cançó una mica trencada. Tot i que té cançons amb registres diferents que us convido a anar coneixent. A veure què us sembla!


1 comentari:

MaryLou ha dit...

M'agradat molt!!!! nomès la coneixía amb el Sabina.
Què els reis et portin tot lo bó que mereixes!!
Una abraçada