dissabte, 5 de gener del 2013

"Jo mai mai" Joan Dausà


He decidit fer una novetat en el meu blog. Parlaré també de música. Ho faré a través de cançons que m’agraden o que em diuen alguna cosa. No serà un blog musical, perquè no en sé de música i hi ha gent que sap cobrir perfectament aquest espai. El que sí que passa és que m’encanta la música, m’emociona i vull compartir amb vosaltres sensacions i cançons que per a mi signifiquen alguna cosa. Per tant sense cap pretensió vull compartir amb vosaltres moments per a mi molt personals. Miraré de posar sempre enllaços a vídeos i a webs o espais d’interès de l’artista.

Aquesta tercera proposta passo a la música en català. “Jo mai mai” crec que és un magnífica història de Joan Dausà i els tipus d’interès. No és tan sols una cançó, és una provocació per pensar en tot allò que som. Podeu veure el vídeo de la cançó o un vídeo on es veu famosos jugant al “jo mai mai”. Mai has pensat que t’has quedat sense dir-li a una amiga que la desitges? Mai t’has plantejat com seria la teva vida si haguessis seguit al costat d’algú? Mai has pensat que potser hagués estat bé no ser tan sols un amic? I val la pena dir-ho? M’agrada una cançó molt breu que m’evoca a nostàlgia de tots els amors que no he viscut, de tots els cops que no li he dit a algú que l’estimava. I també podeu conèixer què diu Joan Dausà sobre el disc.