dilluns, 7 de gener del 2013

"Tristeza de amor" Hilario Camacho


He decidit fer una novetat en el meu blog. Parlaré també de música. Ho faré a través de cançons que m’agraden o que em diuen alguna cosa. No serà un blog musical, perquè no en sé de música i hi ha gent que sap cobrir perfectament aquest espai. El que sí que passa és que m’encanta la música, m’emociona i vull compartir amb vosaltres sensacions i cançons que per a mi signifiquen alguna cosa. Per tant sense cap pretensió vull compartir amb vosaltres moments per a mi molt personals. Miraré de posar sempre enllaços a vídeos i a webs o espais d’interès de l’artista.

Hilario Camacho va ser un gran cantautor espanyol que fa uns 6 anys va morir. La seva música, igual que la seva vida, va estar marcada per la tristesa, per l’amargor. Té algunes cançons magnífiques. Aquesta va ser a més la sintonia d’una sèrie de televisió Tristeza de Amor protagonitzada per Alfredo Landa i Concha Cuetos. La cançó va esdevenir un gran èxit, però en general la carrera de Hilario Camacho crec que va ser poc valorada. La cançó té un punt nyonya, potser sí, però m’agrada aquest punt d’enyorança i aquesta magnífica veu. També va brillar com a compositor.