dimecres, 2 de gener del 2013

"Paradise" Ana Laan


He decidit fer una novetat en el meu blog. Parlaré també de música. Ho faré a través de cançons que m’agraden o que em diuen alguna cosa. No serà un blog musical, perquè no en sé de música i hi ha gent que sap cobrir perfectament aquest espai. El que sí que passa és que m’encanta la música, m’emociona i vull compartir amb vosaltres sensacions i cançons que per a mi signifiquen alguna cosa. Per tant sense cap pretensió vull compartir amb vosaltres moments per a mi molt personals. Miraré de posar sempre enllaços a vídeos i a webs o espais d’interès de l’artista.

I per demostrar que no vull fer un espai estrany començo proposant-vos la cançó Paradise d’una artista poc coneguda, Ana Laan. Trobareu poca música a la xarxa de Ana Serrano Van der Laan, (accés a MySpace de l'artista)nom complet d’aquesta artista nascuda a Madrid, el mateix any que jo. També havia cantat, abans de fer-ho en un projecte en solitari, com a Rita Calypso. La cançó que us proposo em provoca bàsicament “bon rotllo”. Em dóna energia. Ganes d’estar bé. Trobo que es podria definir com una cançó una mica naïf, m’encanta per exemple la referència a “El Manisero”. La seva veu em sembla càlida i tot i que no és una joia musical sí que l’escolto de tant en tant sobretot per agafar ritme i començar a fer coses de profit. I per cert, una petita xafarderia, havia estat parella sentimental del gran Jorge Drexler durant deu anys. A veure si us agrada! I per si de cas el seu enllaç a Facebook