dilluns, 2 de maig del 2011

Jo votaré Elsa Blasco


Jo votaré a l’Elsa Blasco. Ho heu llegit bé, de fet no estic expressant el meu sentit de vot, que crec que ningú posa en dubte, sinó la sensació que tenen algunes persones d’Horta-Guinardó. És cert que la política municipal a Barcelona no permet identificar els candidats i candidates de Districte amb els votants. Amb prou feines la gent vota en clau de Barcelona. El vot municipal té a la nostra ciutat un caràcter molt genèric. Potser una part de la gent fluctua entre un candidat o altra, però és difícil pensar que la gent vota en clau de Districte.
A Horta-Guinardó hi ha gent, poca és evident, que ens ha expressat aquesta sensació. Vol votar perquè l’Elsa Blasco continuï sent la Regidora del Districte. Després de vuit anys liderant el Districte la gent que ha estat més al seu voltant ha vist que els nostres barris s’han transformat, que s’han batut tots els rècords d’inversió, que s’ha gestionat bé. Però sobretot han vist que s’ha fet amb valors, tenint clar què volíem aconseguint i amb un estil personal de l’Elsa molt directe, proper i ferm. Hi ha molta gent que m’ha expressat la seva valoració molt positiva de la feina feta per l’Elsa al llarg d’aquests anys, i no tan sols gent d’ICV-EUiA. L’Elsa ha demostrat una capacitat que no tothom pot exhibir en la política actual.
Però també hi ha una cosa que l’Elsa Blasco sempre destaca. “Jo ho faig així no per casualitat, sinó perquè sóc d’ICV-EUiA”. El seu activisme polític des de l’adolescència, havent mamat d’una família amb un gran compromís comunista, fa que tingui clar que forma part d’un projecte d’esquerra verda que vol anar més enllà. L’Elsa es presenta no com una excepció dins de la seva organització sinó com un exemple clar de com volem fer les coses ICV-EUiA. Hi ha gent per tant que vol continuar amb el projecte d’Elsa Blasco a Horta-Guinardó i això és una magnífica notícia, sens dubte. Hi ha gent que es planteja a Horta-Guinardó votar ICV-EUiA perquè han vist que, com sempre diem, “marquem la diferència”.

1 comentari:

Marc ha dit...

Jo també votaré Elsa Blasco!!