dimecres, 15 de juliol del 2009

30 anys ajuntament democràtics a Sant Martí

He assistit a l’acte del 30è aniversari d'ajuntaments democràtics al Districte de Sant Martí. Hi he assistit com a exconseller d'ICV del Districte. Van ser prop de 6 anys de records imborrables en la meva vida política. Hi vaig accedir com a conseller en un moment difícil per a ICV, just després d'una escissió interna, substituint a qui havia estat un bon conseller, en Pere Mariné. El primer que vull recordar ara d'aquell moment és la seva honestedat. Tot i el moment complicat a nivell intern em va acompanyar en el procés i em va fer un magnífic traspàs. La meva experiència política fins aquell moment havia estat sempre interna, com a coordinador d'organització de Joves amb Iniciativa i amb responsabilitats dins de l'agrupació de Sant Martí. També tenia una àmplia experiència en el moviment associatiu del Poblenou. Però ser conseller em va donar una visió molt diferent i necessària del meu compromís polític. A l'acte hi van participar com a ponents 10 persones, fet que ja ens indica que no va ser precissament un acte àgil, resumir 30 anys no és fácil, però alguns haguessin pogut fer un major esforç. Es respirava bon ambient i és cert que en els Districtes la polèmica política pot ser forta, però alhora les relacions entre els diferents grups municipals poden ser molt intenses. Podria explicar moltes anècdotes, propostes que vaig aconseguir introduir, propostes que em van despreciar, plenaris moguts, insults ...Ha estat bé el reconeixement públic a tota la gent que des de les diferents organitzacions polítiques hem contribuit, igual que el moviment associatiu i de tot el personal tècnic, a millorar la qualitat de vida dels barris de Sant Martí. Com a històrics una Regidora i un Regidor destacats, Núria Gispert i Joaquim de Nadal. com a ICV-EUiA podem sentir-nos contents de bona part de l'aportació que hem fet al Districte. La feina del Pere, el Joan, la Montserrat, el Carles, la Laia ... la situació als nostres barris seria diferent.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si, sense vosaltres hauria sigut molt diferent. Molt mes millor.
"yo me lo guiso, yo me lo como".
Que ve que us o paseu tiranse flors entre vosaltres mateixos.
¿Que veu comentar sobre han ens heu portat, i sobre el malestar dels ciutadans devant de las vostres políticas?