divendres, 22 de maig del 2009

Raül Romeva comença campanya

La campanya per les eleccions europees ha començat i no sorprendré a ningú si dic que jo donaré el meu suport i el meu vot a Raül Romeva. Pocs abans de començar la campanya he pogut participar d'una trobada de ciberactivistes d'ICV amb en Raül Romeva, que no tan sols és el nostre candidat a Europa sinó que també és el nostre candidat 2.0. Ja he explicat en altres ocasions que en Raül Romeva és una persona que creu en el noves tecnologies i la seva capacitat de comunicació. Ha explicat alguns criteris que el mouen com a ciberactivista, vol ser més altaveu que portaveu dels moviments en els que ell creu. Ell planteja que comunicar-se, ser transparent és una obligació d'un càrrec públic. El seu blog és aquesta eina que li permet explicar de forma personal i molt regular la seva activitat. També aposta pel facebook com a eina dinàmica per arribar també a altres sectors. A ICV tenim una aposta massa tímida, al meu entendre, en la blogosfera. Per sort en Raül hi creu. No podem seguir criticant als mitjans perquè no ens fan cas i no desenvolupar espais propis de comunicació que tenen molt valor.

Parlant de campanya ha explicat el seu plantejament de fer una campanya més basada en com sortir de la crisi que no pas en la crítica a la situació. L'slogan és clar "Crisi de dretes, solucions d'esquerres". També em va agradar quan va plantejar que no volia ser portaveu sinó altaveu dels col·lectius que ell recolza. Tenint en compte molts dels comentaris d’aquests darrers dies, sols puc desitjar-vos una bona campanya electoral.