divendres, 29 de maig del 2009

Míting diferent, i tan diferent!



Això de les campanyes polítiques no deixarà de sorprendre'm. Per primera vegada m'he quedat sense poder entrar a un míting. No ha estat ni pel meu aspecte sospitós ni perquè se'm consideri excessivament crític, ha estat perquè tot l'aforament estava ple. I després diuen que les europees no mobilitzen. Com deia l'Alfons això no passava des dels mítings del Carrillo a la Monumental, tot i que em sembla que no tenien la mateixa capacitat. He de confessar que potser hagués tingut l'oportunitat d'entrar-hi però m'he despistat. He arribat 20 minuts abans i m'he acostat fins la carpa. Allà estaven el Raül Romeva, el Joan Herrera, la Imma Mayol, el Cesc Baltasar ... Vaig quedar-me allà fora xerrant amb la gent. Quan van entrar vaig esperar un moment per entrar i sorpresa! Ja no deixaven entrar. Primer vaig pensar que era una broma, però no. Érem força gent a fora i els comentaris anaven de la broma a la certa indignació per haver-te organitzat el dia i al final no poder entrar al míting. Un dels comentaris també era que tothom va pensar que els míting podria punxar de gent i per tant que calia anar-hi, i allà ens vam trobar força gent. I van posar uns bafles al carrer, però clar un míting sols de veu pot ser massa dur. Així que vam deixar al Coscubiela parlant pels privilegiats que estaven dins de la sala i vam anar a fer una cerveseta un nombrós grup de Barcelona, fins i tot haguéssim pogut discutir bona part de l'assemblea. Al tornar vam trobar-nos a l'Anna i el Gregori que sortien del míting i més enllà la resta gent que havia pogut assistir. Èxit de convocatòria? Manca de previsió? Com a mínim vaig estar molt a gust xerrant una estona amb l'Elsa, l'Anna, el. Jordi, el Sergi, l'Aina ... La llàstima és que reconec que a mi em faltaven alguns elements claus a explicar d'aquesta campanya electoral i poder-ho explicar al meu blog. Bé ara miraré si algú de la blogosfera d'ICV en parla.