dissabte, 12 de gener del 2008

Joan Herrera al Polònia

Ahir es va estrenar el personatge de Joan Herrera al Polònia. Sé que a ell no li deu fer molta gràcia això d’aparèixer en aquest programa, en el fons és molt tímid, però jo reconec que vaig riure força. Se’l dibuixa com un noi, gairebé un nen, alt i en bicicleta i força desconegut. Els gestos i l’expressió estan molts aconseguits. Encara li falta rodatge, però crec que el personatge està força aconseguit. Sols cal que el dibuixin com un personatge amb més passió.
La veritat és que sortir a Polònia farà augmentar la seva popularitat. Hi ha una cosa que realment és perillosa. Hi haurà molta gent que s’acabarà fent una idea de com és el Joan Herrera més a través del personatge del Polònia que de la seva tasca política, realment curiós i perillós. De moment però jo vaig riure.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Pere,
els programes satírics és el que tenen: agafen un personatge i l'estiren, tant en allò que té de positiu com de negatiu, tot queda distorsionat. Però tots sabem que l'Herrera no és un desconegut. Bé, pel votant d'ICV no, però gràcies a Polònia molta gent ja el coneix. I ara es pot enganxar millor al seu discurs.

jaume

Anònim ha dit...

Comparteixo les teves apreciacions sobre el Polònia,
programa que no em sol agradar i que veig poc perquè
em sembla injusta i desproporcionada la presència
setmanal de persones que es dediquen a la política en
un espai molt petit (en el cas dels catalans, altra
cosa són els d'àmbit espanyol, o el papa catòlic,
...)o altres personatges, perquè els seus imitadors
entren en un seguit de tics o errades personals que
emmascaren totalment la seva personalitat, i aparten
molt gent de conèixe'ls més directament a través
d'altres mitjans. És una situació molt
desproporcionada, no diguem quan hi ha casos en què la
imitació és injusta (per mi, les imitacions de Saura,
Mas, Tura,...)Altres casos, o els mateixos esmentats,
en alguna ocasió, són genials, esclar. Si la TV
catalana (i totes les cadenes nostres s'han contaminat
finalment per aquesta deriva de TV3) no fos tan
aclaparadorament abusiva a parlar dels polítics (i tan
poc de política !!), fóra un altre tema. Però és que
és insuportable. Jo ho veig així.
Josep Maria

Unknown ha dit...

Personalment sóc un seguidor del programa i sobretot del programa de ràdio a RAC1, el Minoria Absoluta. I crec, que l'aparició al Polònia del company Joan Herrera, voldrà dir dues coses. Per una banda, li pot aportar la popularitat que potser fins ara no ha tingut, i per tant l'interes de la gent. I per una altra banda crec que reflexa el creixent paper que te la nostra coalició a la vida política del país.

Carles Sampietro Lara ha dit...

Acabo de veure el gag del Joan Herrera pel Youtube i m'ha agradat molt.

Estic d'acord amb tu i en David Motilla. El fet que surti al programa Polònia és un simptoma que en Joan Herrera s'està convertint amb tirada dintre el món de la política.

Pere Nieto ha dit...

No us perdeu el gag, el podeu veure clicant en el meu escrit i tampoc us perdeu el comentari del propi Joan Herrera al seu blog.