dilluns, 18 de juny del 2007

Anem malament

Hi va haver moments d’eufòria i d’unitat i estàvem convençuts que arribaríem molt lluny. Sabíem que ho estàvem fent bé i que a Madrid no hi tenien res a fer. Però van començar els dubtes, les acusacions entre nosaltres, la manca de seguretat. En els moments més importants no vam saber aprofitar les ocasions. Possiblement ha faltat lideratge, possiblement no vam donar-li prou importància al que que podien fer des de Madrid. Ara un cop més a lamentar-nos, ara a buscar culpables i a mirar de salvar els mobles. El proper cop ha de ser diferent, ens han tornat a prendre el pèl, i a sobre els de sempre. Cal analizar on ha estat el problema. Ens ha faltat agressivitat a l’atac o ens falta solidesa com a conjunt? Fa uns mesos ens menjàvem el món i ara no tenim clar per on podem seguir. I jo mateix ara ja no recordo si parlava de la lliga de futbol o del procés d’aprovació de l’Estatut. Algú ha trobat avui aquesta similitud, tot i que segur que la majoria de la gent deu pensar que el Barça és massa important com per comparar-lo amb la política.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Si mes no el Betis no ha baixat a 2ª !!

Pere Nieto ha dit...

Aquest comentari el subscric 100% dedicat al meu nebot Pau.

Unknown ha dit...

som nebots?!

Coi Pere això potser m'ho hauries d'haver dit abans no?!

:P

Víctor Albert ha dit...

Pere ! no comentaré el futbol perquè no en sóc gaire aficionat... era per avisar-te q t'he fet cas, i ara que ja estic en semi-vacances m'he fet un blog... jeje

a veure si t'hi passes... (i em poses en algun dels teus enllaços...) jeje

vinga que vagi bé!