diumenge, 20 de gener del 2013

Concert Privat de Pastora



Darrerament he començat a publicar algunes recomanacions molt personals de música al meu blog. Cançons que per qualsevol motiu em ve de gust compartir. Avui la proposta és encara més personal. Fa poc vaig poder assistir al concert de Pastora que organitzava Concerts Privats (us recomano que a part de pastora que jo us proposo reviseu molts altres concerts molt interessants com Pau Vallvé, Maika Makovski, Venancio y los jovenes de antaño...). Una proposta de molta qualitat on per sorteig 15 persones poden accedir a un concert íntim de grups que aprofiten per fer un concert diferent, una proposta propera. 

Ser un dels 15 escollits em va fer il·lusió, no tan sols pel propi concert sinó per tot el que envolta un concert tan íntim, on pots saludar els músics, on no et perds cap detall i on vas sense conèixer a ningú, igual que la resta de la gent. Vaig passar-m’ho molt bé en un concert que va començar amb Desolado (que no surt a la web, però que és una cançó que sempre proposo als meus alumnes de llengua castellana de 6è) i que va acabar amb la gent ballant i compartint la festa. A part del concert hi ha una cançó de Pastora que em dóna una energia tremenda “Feel the magic” un himne a l’optimisme.

Si mireu bé, al primer vídeo em podreu veure com entro al bar Salvador on es va fer el concert. Després podreu veure com apareix la meva blackberry, la càmera de fotos i una copa de cervesa a la paret de la dreta. Us asseguro que sóc jo. De cara a propers concerts d’aquesta mena estaré atent per veure si torno a tenir sort amb grups que m’agraden o em poden agradar i us recomano que ho mireu vosaltres perquè jo no us avisaré, no fos cas que us toqui a vosaltres i no a mi (així és la vida!). Bé us deixo amb Pastora al ConcertPrivat.