divendres, 28 de novembre del 2008

Lourdes Nieto. Fora de temps.


Permeteu-me que avui us recomani un llibre i us convidi a la seva presentació aquest proper dimarts 2 de desembre a les 19.30 a la Casa del Llibre (Passeig de Gràcia 62). Com podreu comprovar a l'encapçalament hi ha alguna cosa que fa especial que us parli d'aquest llibre editat per Edicions Saragossa. L'autora és la meva germana i aquest és el seu primer llibre. La Lourdes ha trobat la seva passió per l'escriptura ara fa pocs anys, però amb la seva perseverància característica ha sabut aconseguir que sigui realitat el seu somni, i a més quan no està passant el seu millor moment de salut. Aquesta primera novel·la serà publicada i presentada per Mercè Ibarz el proper dimarts. Jo no sé si podré assistir-hi, coincideix amb el plenari del Districte d'Horta-Guinardó. M'agradaria però que si podeu feu un esforç per anar-hi. Us donaré dues raons importants per anar-hi. La primera és que el llibre està molt bé, què us he de dir! però la veritat que em va agradar. La segona és que la meva germana s'ho mereix. I si voleu podeu afegir-hi com a tercera raó que hi haurà una copeta de cava. Ara quan surti el llibre publicat el compraré, el tornaré a llegir i us faré un comentari sobre la novel·la, però m'agradaria que algú de vosaltres la fes.

2 comentaris:

Mercè Solé ha dit...

Jo tampoc no hi podré anar... però ja miraré de "pescar" el llibre.
Mercè

Anònim ha dit...

VISCA LA FAMILIA¡ SI SRO. SI TU NO LIFAS COSTAT, QUI?. MOLTA SORT.JUGANT AMB BCN......