dimecres, 30 de gener del 2008

Actualitat

Porto uns quants dies sense escriure sobre actualitat i ara tinc temes al tinter i poc temps per escriure. Intento resumir molt.
És una vergonya el seguiment sobre els suposats atemptats islamistes a Barcelona. El jutge no explica la seva informació als responsables d’informar a la ciutadania (Ministeri i Conselleria). Els responsables polítics van canviant les seves versions. Un diari equipara una suposada trama amb greus atemptats a Nova York o Madrid. Un infiltrat fa arribar informacions paral·lelament al jutge i a algun diari, per contrarestar algú del ministeri fa arribar informació a un altre diari, algú de l’oposició diu que aquesta situació és conseqüència del tripartit ... hi ha temes massa seriosos com per afrontar-los amb aquesta irresponsabilitat, i crec que en aquest cas no se’n salva ningú.
Encara no tinc decidit el meu vot. Estava convençut que votaria a Joan Herrera, però començo a dubtar. Si seguim amb aquest nivell de precampanya espero a que algun partit polític em prometi el cinema gratuït, un cap de setmana a l’any en un balneari i abaixar el preu del rom i té el meu vot garantit.
A vegades vivim enganyats. Perquè ens falta informació o perquè no volem tenir-la. Confesso que pensava que el tema de l’avortament estava força solucionat a l’estat espanyol. No és cert. Les traves per avortar al sistema públic són importantíssimes. A Espanya hi ha llocs on no és possible avortar ni a clíniques privades. El percentatge de dones que han d’avortar a la privada és espectacular i a sobre es pot despertar una autèntica cacera de bruixes que posi contra les cordes i en situacions límit a dones que necessiten avortar. Cal un canvi en la llei i cal que aquest canvi sigui urgent. No podem seguir fent veure que aquest és un dret garantit plenament i en condicions al sistema públic.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

"Encara no tinc decidit el meu vot. Estava convençut que votaria a Joan Herrera, però començo a dubtar."

Prenem nota

Pere Nieto ha dit...

És un bon exemple de com una frase treta de context pot portar a equívocs. És evident que el meu vot serà per ICV, perquè crec en el projecte i perquè crec en el candidat, però una mica de conyeta també va bé

Carles Sampietro Lara ha dit...

La ironia de la frase era fàcil entendre-la, només amb una mica d'inteligència es podia copsar el seu significat.

Salutacions Pere, que fa molt temps que no escrivia en el teu bloc. Ja es sap que quan un estar d'examnes...

Ciao.

Coordinadora d'Entitats de Can Baró ha dit...

Jo no et prometo cinema gratuït, ni un cap de setmana en un balneri, però et puc oferir un parell o tres de chillouts al cim del turó de la rovira, en els quals jo poso el rom, i una o dues festes de l'espuma, que no és el mateix que un balneari, però és més divertit.

Àlex

Pere Nieto ha dit...

Àlex, em surt rodó. Votaré al Joan Herrera i aniré de Chill Out a Can Baró.

Moltes gràcies i suposo que el primer comentari també era irònic, això espero.

Salut a tothom !!!