dissabte, 22 de desembre del 2007

Any nou

Potser són els aires del Nadal que aquest any venen forts, potser és que em faig gran (aquest 2007 he fet ja els 40 anys) o potser és que ja no sé què escriure al bloc, però he decidit plantejar 10 desigs i 10 compromisos per aquest 2008. Començo pels desigs:

- Que la meva filla sigui com a mínim tan feliç com ara
- Que no perdi cap de les meves amistats i que en guanyi algunes de noves. Que li vagi molt bé a la meva parella i a la meva família.
- Que Catalunya trobi les complicitats necessàries per avançar com a Nació.
- Que la solidaritat sigui una de les apostes de la nostra societat
- Que no ens escalfem gaire, ni nosaltres sols, ni com a planeta
- Que a la feina m’ho segueixi passant igual de bé
- Que el 2008 ens porti bones pel·lícules de cinema
- Que el Joan Herrera tingui un any molt feliç, sobretot el 9 de març
- Que la imaginació i la revolta guanyin espais
- Que acabi l’any com a mínim tan feliç com ho sóc ara, com ho vaig ser al 2006, al 2005, al 2004, al 2003, al 2002, al 2001, al 2000 ...

I ara els compromisos:

- Perdré 16 quilos durant el 2008
- Jugaré més amb la meva filla
- M’acabaré 2666 de Roberto Bolaño
- Aniré com a mínim 1 cop al mes a un concert en directe
- Mantindré el blog actiu
- Mantindré la meva taula de despatx més ordenada
- Augmentaré els diners que destino a Metges sense Fronteres
- Estalviaré una mica
- Intentaré tenir una mica més de paciència
- Faré servir una mica més la bicicleta i una mica menys el cotxe
- Intentaré recordar sempre que en el fons sóc un afortunat

1 comentari:

Anònim ha dit...

et falta afegir una cosa:

"Virgensita, virgensita que me quede igual"

Que tot se t'ancompleixi. Si no totalment, com a mínim en part.