dimecres, 25 de juliol del 2007

Sense llum !

Què ens està passant? La sensació de feblesa que tenim en aquests moments comença a ser preocupant, cal reaccionar. No vam saber gestionar bé el procés d’aprovació del nou Estatut, tenim gravíssims problemes amb Rodalies de RENFE, l’aeroport de Barcelona no aconsegueix situar-se en el mapa internacional, els resultats de les darreres eleccions demostren un desgast important ... i ara l’escàndol de l’apagada de llum.
Hi ha coses que se m’escapen, com a ciutadà i com a polític. Quina mesura es pot prendre en el cas de FECSA? Indemnitzacions i multes són necessàries però no solucionen el problema. Ningú de Red Eléctrica ni de FECSA-Endesa deixarà de cobrar. Potser sí que cal alguna mesura de pols amb la companyia. Potser no pagar un rebut. No ho sé, estic despistat. Se’m fa molt complicat entendre perquè estic treballant aquests darrers dies de juliol, intentant tancar tots els temes abans de vacances, i no puc fer-ho perquè al Districte no hi ha llum. Em costa no crispar-me quan penso en totes les greus molèsties que això ocasiona a la gent i les pèrdues econòmiques que tenen algunes persones.
Ahir a les notícies vaig veure un senyor que anava a la seu de FECSA-Endesa a afaitar-se (perquè a casa no podia endolar la màquina), però no el deixaven per mesures de seguretat. Potser no hagués estat malament una cua de gent a les seus de FECSA amb gent amb assecadors, cafeteres, termos per a biberons, depiladores, carregadors de mòbils ...
Sé que no és un article gaire lògic en el meu blog, ni és una reflexió ni proposo res concret, potser algun dia tornaré a escriure amb més calma sobre tot això. Ara tinc la sensació que el país i jo mateix necessitem urgentment vacances.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Estic molt d'acord amb aquest home que va anar a la seu d'Endesa a afeitar-se. Es una mesura directa de crítica, que a més trobo que està ben dirigida cap als responsables del problema. No pas com les "cacerolades". Jo estic molt en contra d'aquests gestos, ja que estic segur que per un costat no serveixen per a rés i a més acaven dirigits cap als dirigents polítics, que en aquest cas no crec que siguin els culpables.

Ja m'esplicareu, que l'importa al president d'Endesa, que al Pg Maragall s'ajuntin 1000 persones tocant caçoles. Parlant en plata "se la pela".

La gent hauria de prendre mesures més directes i ben dirigides cap al que ha estat l'origen del problema, en aquest cas, tothom hauria d'anar a la seu de Endesa com va fer l'home de l'afeitadora o si m'apretes, fins i tot una vaga "a la francesa".

Qualcosa di Sinistra ha dit...

qds també en parla

Marc ha dit...

El més greu de tot és que amb això ténen l'argument fantàstic per la MAT.
No vull ser peliculero ni conspiracionista, però és curiós que la capital de Catalunya es quedi a les fosques just quan el tema de la MAT torna a estar calent i sobre la taula.

Per altre banda, crec que l'apagada pot ser una cura d'humiltat per un bon nombre de gent molt mal acostumada, entre els que m'inclòc, a viure amb una sèrie de comoditats que no sabem apreciar tot queixant-nos de lo malament que vivim. I així torno una mica al meu darrer post al blog.

Per cert, segueixo viu...