dilluns, 11 de juny del 2007

Coral molt especial



Avui crec que un dels meus lectors habituals estarà content. Acabo de pujar del concert de Coral que ha ofert l’Escola d’Educació Especial Mare de Déu de Montserrat a la seu del Districte d’Horta-Guinardó (la foto que he posat és d’un concert de fa un parell d’anys). Poder escoltar com canten aquests alumnes de l’escola és un autèntic plaer. Són alumnes amb importants dificultats per fer una activitat com cantar. Les seves mancances rítmiques i de llenguatge oral no són en aquest cas cap impediment per fer de la música una eina de superació de barreres. La capacitat de concentració i disciplina personal que requereix aquesta mena de concerts demostren que la tasca dels seus educadors és magnífica i compromesa. Des d’aquí el meu reconeixement a la feina de la gent de l’Escola d’Educació Mare de Déu de Montserrat i per extensió a totes les escoles d’educció especial del Districte que merescudament fa un parell d’anys van guanyar un dels Premis Horta-Guinardó.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Gràcies Pere!

Anar a un concert nostre pel fet d'assitir-hi és com anar a veure el paralímpics. Vas a veure com canten, vas a veure esport. Si, a més a més ho fan bé, tot això que guanyes.

Fa 5 anys que el que va començar com un joc a desembocat en això. És com un nen o nena que el veu créixer i fer-se gran.

Avui hem presentat el disc GOLD (bé el títol va ser idea meva) Aquests nois i noies es veuen útils, importants i capaços de menjar-se el món.

Trobar gen sensibilitzada davant aquest col·lectiu és difícil (vesteix poc) per això estic content que hi fossis tu, la Marta Isbert (tècnnica) i el Francesc Pijoan (conseller).

Per això us animo a tots a veure l'exposició de Macramé, dimecres i dijous, de 10 a 2 i de 4 a 7.

M'agradaria, a nivell personal, que tots els lectors d'aquest bloc hi vinguessiu, potser també entendrieu (no vol dir que estigueu d'acord) en la manera de pensar i la lluita que tenim per a tirar aquesta empresa que v néixer per la idea d'un rector de parròquia de barri, Mn. Frances Sardà Pujadas, amb 17 alumnes (els últims de la classe o el peloton de los torpes, i una mestra. Tot això l'any 1966.

Us hi esperem, i si demaneu per mi Jordi Silvestre o Jordi el de secretaria, us hi acompanyaré.

Som a Varsòvia, 162

Unknown ha dit...

Jordi, tot i que no em vulgueu a Coordinadora jo us seguiré estimant...

No vindré al Macramé però des d'aquí el meu humil suport. Espero que us vagi tot bé!

PAU
PD=ens veiem al setembre, no?!

Anònim ha dit...

Benvolgut Pau

Jo si que t'estimo, va quedar clar, no?

A la Coordinadora s'ha intentat fer un jardi on hagi molts tipus de plantes, diferents, on cada una té una utilitat que, en conjunt fa un bosc. Però ja saps sempre hi ha alguna pedra o roca que no deixa llaurar i transforma el territori en erm.

Anònim ha dit...

ATENCIO L'EXPOSICIO DE MACRAMÉ ÉS DE 11 A 2 I DE 4 A 6 ELS DIES 13 I 14 DE JUNY