dijous, 17 de maig del 2007

Estimat diari:

Estimat diari:
Ahir va ser un nou dia de campanya. Concretament vaig anar al míting central d’ICV-EuiA a l’Auditori. També vaig repassar com estava la porra electoral al meu bloc, ja tinc 27 aportacions, m’estic plantejant deixar de fer un blog electoral i fer una pàgina web d’apostes. Mira que és difícil que algú em publiqui un comentari, però per sort la porra m’ha fet veure que no estic sol a Internet. També vaig comprovar que bons que som la gent d’ICV-EuiA a Horta-Guinardó, l’agrupació d’ERC a la seva revista Tres Turons ens ha copiat textualment el balanç del mandat que vam donar a conèixer com a organització política. Compartir els trets generals d’un balanç entre gent d’un mateix govern és bo i positiu, però la creativitat també és, o hauria de ser, una virtut política. De fet no ho han copiat textualment, tenen tan criteri que han sabut canviar allà on dèiem Regidora, ells han posat consellers. També m’he mirat l’enquesta del Periódico, anem bé. He escoltat el disc d’Araceli Aiguaviva on canta poemes de Joan Margarit i m’ha agradat força. I finalment he vist la final de la Copa de la UEFA, em sap greu, volia que guanyés l’Espanyol; perquè em cau bé, perquè va fer un partidàs i perquè segur que el meu amic l’Antonio s’ho ha passat molt malament. Avui toca seguir.