divendres, 9 de març del 2007

Dissabte no aniré a la mani del PP

No cal que us digui que aquest dissabte no aniré a la manifestació del PP a Madrid. No hi aniré i m’omple de ràbia que es faci la manifestació. Algú podrà dir que això no respon gaire a un esperit democràtic; tothom ha de tenir dret a manifestar-se. És cert, tenen dret, però m’omple de ràbia. S’està creant un ambient massa enrarit, un ambient que m’ofega. És molt dur quan comences a immunitzar-te de les declaracions del PP sobre el cas De Juana Chaos que arribi el senyor Rodríguez Ibarra i ens digui que ell va fer el possible perquè el deixessin morir.
En el cas De Juana ja no puc més. M’importa molt poc que la mesura sigui legal, m’importa molt poc que el PP fes les mateixes mesures, m’importa molt poc qui ha estat darrera de la decisió o si això és xantatge. Estic d’acord en la mesura, i prou, jo no tinc ganes de justificar-me. L’estat de dret ha de garantir aquestes mesures per a tothom, fins i tot per als assassins més cruels com De Juana i l’estat de dret ha de garantir el dret del PP i la resta de dreta antidemocràtica a manifestar-se.
De totes maneres qui cregui que la pau i la vida estan per damunt de tot. Qui cregui que el País Basc té dret a decidir el seu futur des d’un marc pacífic i de ple respecte als drets humans. Qui cregui que ETA ha de desaparèixer ja i per sempre. Qui cregui que el PP està posant damunt la taula el pitjor de l’extrema dreta ... Si us plau qui cregui això que aixequi la veu i que digui a tothom que n’estem farts.