dimarts, 27 de febrer del 2007

Salutació

Em dic Pere Nieto i actualment sóc el Conseller Tècnic del Districte d'Horta-Guinardó. Sóc d'ICV des de la seva fundació, de fet ara acabem de celebrar els 20 anys. Vaig incorporar-me a ICV des de Nacionalistes d'Esquerra. Vaig estudiar Magisteri, tot i que ara estic en excedència de l'escola Gravi. La meva activitat al Districte consisteix en fer de "cap de gabinet" de la Regidora Elsa Blasco i coordinar els òrgans de govern del Districte, així com moltes altres funcions puntuals (organitzar Mostra d'Entitats, coordinar Cavalcada de Reis ...). Ja fa temps que algunes persones m'animen a fer un blog i ara m'he animat. Algú pensarà que és perquè s'acosten eleccions municipals, doncs té raó.
No tinc intenció de fer un blog molt dens, no en sé gaire. La meva intenció més aviat és poder comentar coses que passen pel Districte, idees que tinc de cara a les municipals i, en la mesura del possible, provocar algun debat.
De moment avui he après el mínim de fer un blog, a partir d'ara intentaré escriure algunes coses. Fins molt aviat.