divendres, 28 d’agost del 2009

El retorn !!!

Les vacances d’estiu s’acaben. De fet les meves les he acabat algun dia abans per anar-me incorporant a poc a poc a la feina. He valorat que era millor fer un procés progressiu abans del dia del retorn oficial i crec que això m’està anant bé. Incorporar-me directament el primer dia de setembre, quan ho he fet, m’ha suposat un stress considerable, la feina pendent s’acumula, tothom fa arribar noves qüestions i a més és necessari fer repàs de vacances amb companys i companyes.

Ha estat un estiu en el que hem estat esperant a la grip A, a la sentència sobre l’Estatut i a la recuperació econòmica. De moment dels tres temes n’hem parlat molt però en canvi no han acabat d’arribar. En el cas de la grip per sort, en el cas de la crisi per desgràcia i en el cas de la sentència, ja ho veurem. També ha estat un estiu en que els sectors pritans han guanyat força. S’ha aconseguit posar en els mitjans de comunicació la necessitat o no de regular el nudisme. Pensava que hi havia temes que els anàvem superant, però sembla que no. El conservadorisme guanya terreny però a més és un d’aquells debats que ja van bé a segons quins mitjans de comunicació.

Ara començar el nou curs, organitzar la feina, acabar de pintar el pis, tornar a anar més sovint al cinema, perdre pes, jugar de tant en tant a tennis i somniant molt agafar de tant en tant la bicicleta, i fer política, i recolzar a Joan Herrera, i estar molt amb la meva filla, fer tertúlies ... i coses més realistes com organitzar l’homenatge a Salvador Allende del dia 11 de setembre, passar per la Festa Major d’Horta i del Poblenou, participar en l’organització del 50è aniversari de Montbau, mantenir el meu blog actiu (em sap greu però com que tenia molt spam he hagut d’incorporar identificació de paraules a l’hora de fer comentaris) ...

I per començar ja una primera pregunta d’enquesta al meu blog, la gent del Facebook hauríeu d’entrar a votar al blog www.perenieto.blogspot.com . Un dels debats que s’ha fet aquestes darreres setmanes ha estat si cal manifestar-se abans de la sentència sobre l’Estatut. Sembla clar que no hi haurà una convocatòria específica pel dia 11 de setembre de la societat civil, però igualment el dia 11 de setembre hi haurà manifestacions i actes reivindicatius, com cada Diada Nacional. Hi participaràs?

1 comentari:

Mercè Solé ha dit...

Doncs a mi, per la part que em toca, perdre pes i algunes altres coses sí que em sembla realista, sí... Glups. Bona tornada!
Mercè