dilluns, 26 de novembre del 2007

Mani


Encara no he decidit si aniré o no la manifestació de dissabte. No ho faré en funció del que ha dit ICV, de fet possiblement aniria per lliure i no amb el meu partit. No per res, perquè a més crec que precissament ara ICV està reaccionant, gràcies en gran part al major protagonisme de Joan Herrera. La manifestació de dissabte em sembla oportuna perquè la situació és insostenible. I em sembla que davant de promeses buides de ZP i actituds arrogants de la ministra cal reaccionar. Cada declaració de la Ministra és un argument per sortir al carrer. Però també tinc dubtes. Tinc una mica la sensació que l'slògan de la mani podria ser "estem fotuts i no sabem cap a on anar", o no m'agradaria que es donés per sentat que l'assistència de la gent va vinculat a altres temes que no són estríctament pels que ens convoquen. Un exemple clar és que tot i ser una iniciativa dels moviments socials ara ja sols es parla de quins partits hi van i quins no. Això no és un bon senyal. Per sort aquests dies la blogosfera en va plena i he trobat uns quants arguments de pes per anar-hi.

1 comentari:

Papitu ha dit...

De raons n'hi ha moltes i els mitjans en destacaran aquelles que marqui l'agenda. Estic d'acord amb l'eslògan que proposes i justament perquè estem ben fotuts, i aquells que ens haurien d'oferir respostes no ens n'ofereixen prou, cal ser el dia 1 al carrer. És un convocatòria civil a la que els partits s'afegeixen.