dimarts, 3 de juliol del 2007

Resultats d'ICV a Sant Martí


Avui enceto una nova etapa en aquest blog ja que m'he plantejat parlar i informar també sobre el meu districte. Encara que no ho sembli jo sóc de Sant Martí i no d'Horta-Guinardó, concretament del Poblenou, i no ho dic per provocar a ningú. Avui començo amb un regal que m'ha fet l'Antoni Pascual, el mapa de zones de recerca amb els resultats d'ICV-EUiA a Sant Martí. En granate (+ de 17%) veiem les zones més favorables a ICV seguides de les de vermell (15-17%) i taronja(13-15%). Ja ho veieu, on hi ha la taca més gran vermella és al barri del Poblenou, juntament amb la zona de Vila Olímpica i algunes zones properes al Parc. L'autèntic "desert" d'ICV-EUiA es troba al Besós, les zones de blau fosc són resultats inferiors al 5% i les de blau clar entre el 5 i el 7 %. Ja en parlarem més d'aquests resultats i sobretot espero que la gent de Sant Martí s0'animi a paticipar d'aquests comentaris.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Home Pere, pensa que l'antic terme de Sant Martí de Provençals arribava al Guinardó. A la Regidoria havia els dipòsits de l'aigua... per tant no has anat tant lluny.

Per cert, sabeu alguna cosa dels presidents de districte, quins noms sonen?

Papitu ha dit...

Si no llegeixo malament el mapa, les zones on us han votat menys corresponen a la Verneda i a la Mina, oi? Barris de baix estrat econòmic on un esperaria uns millors resultat a l'esquerra. Vivim en un món estrany i desclassat? o es que el discurs de l'esquerra no cala?

Pere Nieto ha dit...

Papitu, els resultats de Sant Martí són terriblement durs. Com bé dius la zona amb percentatges més baixos de vot per a ICV és la zona més "humil" de Sant Martí. Jo vaig fer d'interventor al col·legi que està més proper a Sant Adrià, just al límit de la Mina i els resultats van ser molt clars. Si juntem aquests reusltats amb els del PP, que va treure molt bons resultats a aquestes zones, tenim un panorama que ens hem de plantejar com canviem. Tenim feina a fer arreu de Catalunya ...

Pere Nieto ha dit...

Jordi sp. La presidència del districte d'Horta-Guinardó serà del PSC per tant prefereixo que siguin ells qui ho comuniquin. No frivolitzaré amb aquest tema perquè llavors podria muntar una nova porra ...

Anònim ha dit...

Pere, en podem fer una altra. Jo tinc una candidata....