dimecres, 30 de maig del 2007

Celebrem la porra electoral

Tal com vaig dir l'altre dia, tot i haver tingut 34 aportacions a la porra electoral, ningú va encertar el resultat definitiu. És per això que he decidit convidar-vos a una cerveseta (o refresc o cafè) el proper dimarts 5 de juny a les 19.00 al bar de la Biblioteca Mercè Rodoreda (Camèlies 76-80). Serà una bona ocasió per xerrar una estoneta i prendre'ns amb bon humor el debat necessari sobre el futur de la nostra política. Us prego que em confirmeu la vostra assistència. Si algú que no va participar de la porra vol venir també s'hi pot afegir.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Ok Pere, allà hi seré, una estoneta abans fent veure que estudio per la selectivitat... jeje

Anònim ha dit...

Jo també vindré i, a més, proposo que tothom que no hagi encertat pagui,com manen els cànons

Anònim ha dit...

jo vindré (en principi, la última setmana pre-festa jove pinta pel-aguda...:P).

M'agrada la puntualització (suposo que per mi en part almenys...) del refresc o café...ajajaj

Vinga, ens veiem ;)

Jordi ha dit...

Si no es lia la feina vindre

Anònim ha dit...

Jo no podré venir.Soc tota la setmana treballant fora de Barcelona.

Que us vagi de gust.

Toni Coll