dilluns, 9 de juliol del 2007

Enquesta

He decidit "copiar" al Jordi Fornés i engego la meva secció d'enquestes. Començo amb una gens formal, tampoc sé quina periodicitat tindran ni si serveixen per a molt. Com a exemple dir que a la pregunta d'avui de El Periódico sobre si li ha interessat el debat de l'estat de la nació, el 53% diuen que sí. L'arribada de Woody Allen a la ciutat per filmar la seva darrera pel·lícula ens ha desbordat. D'entrada he de dir que per a mi Woody Allen és un dels grans del cinema. La situació actual però crec que és una mica exagerada. Què en penses?

2 comentaris:

boja per la Katherine ha dit...

Hola Pere,
jo he votat que les nostres autoritats han fet el ridícul, de fet en el meu bloc ja faig un comentari sobre la pleitesia que li han rendit els nostres polítics.

Anònim ha dit...

Sobre el tema de la peli, jo he votat que és un orgull per a la nostra ciutat. Ser la primera ciutat, després de NY, en la que un director del prestigi del Sr. Allen decideix gravar una pelicula, crec que és tot un privilegi per a la ciutat i una promoció de la mateixa bestial.

Aixó no treu, que també penso que els nostres polítics han fet potser massa la rosca a aquest home, com les universitats que tot d'una el fan doctor honoris causa o com es digui. Estic d'acord amb que no cal tanta historia ni rendir tanta pleitesia a ningú. Per tant podem dir que estic d'acord amb tres de les opcions que sens oferien.

Per qué he escollit que és un orgull a l'hora de votar? Doncs per que penso, que de vegades per aconseguir alguna cosa, s'ha de fer una mica el ridicul, fer-te el tonto, etc. i estic segur que és aixó el que han fet els polítics, tot i que no han sapigut mesurar. I ser escollits i vists a tot el mon a través de la pelicula és una bona promoció. Peró aquestes dues opcions, son causa directa de l'orgull que hauriem de sentir per que la nostra ciutat ha estat la triada, i per a mi, és el principal.