dijous, 24 de setembre del 2015

A QUI VOTARÉ ?

Diumenge hi ha eleccions i jo votaré. Ara desvetllaré el sentit del meu vot.

  • Votaré per una candidatura que no amagui la corrupció.
  • Votaré per una candidatura que cregui fermament en la justícia social.
  • Votaré per una candidatura que garanteixi el dret a decidir.
  • Votaré per una candidatura que em garanteixi que podrem ser independents.
  • Votaré per una candidatura que entengui que la política ha de ser diferent.
  • Votaré per una candidatura on hi hagi gent que confio i respecto.
  • Votaré per una candidatura que no oblidi a la gent que pateix; aquí i arreu.
  • Votaré per una candidatura que sigui trencadora però que no faci pur show.
  • Votaré per una candidatura que tingui sentit de l'humor.
  • Votaré per una candidatura que a la meva ciutat també faci bona feina.


Ara que m'ho he tornat a mirar em resulta difícil que algú respongui a tot això...però votaré i sobretot seguiré treballant perquè tot això sigui possible.