dimarts, 30 de desembre del 2014

Els llibres que més m'han agradat el 2014


Aquest any 2014 he llegit força, més o menys uns 40 llibres,i he volgut fer com les revistes de prestigi o els suplements culturals i per tant us destaco els llibres que més m’han agradat. Això sí, hi ha dues diferències fonamentals amb aquestes relacions que fan els altres. Jo destaco novetats, és a dir les meves novetats i per tant el criteri és que jo els hagi llegit durant el 2014, i la segona diferència és que sols ho faig amb criteris personals, que estic disposat a comentar, però estrictament criteris personals. A veure si demà m’animo a fer el mateix amb música i cinema. I l’ordre és estrictament amb l’ordre que els he llegit. 

S’accepten opinions.

“El anarquista que se llamaba como yo” Pablo Martín Sánchez

“Yo fui Johnny Thunders” Carlos Zanón

“Capital” John Lanchester

“L’últim dia abans de demà” Eduard Márquez

”Alguien dirá tu nombre” Luis García Montero

“El día de mañana” Ignacio Martínez de Pisón

“100 situacions extraordinàries a l’aula” Jordi de Manuel i Paz Montserrat

“El silenci del far” Albert Juvany

“El insólito peregrinaje de Harold Fry” Rachel Joyce

Trilogia de Baztán de Dolores Redondo


Ja sé que la trilogia de Dolores Redondo són tres llibres, però em sembla que l’he de comptar junt. I el llibre que estic llegint ara segurament apareixerà l’any vinent “La buena reputación” de Martínez de Pisón.