dimecres, 31 de desembre del 2014

Cinema que m'ha agradat aquest 2014


Seguint amb temes culturals d’aquest 2014 ara posaré algunes pel·lícules. No he anat tan al cinema com voldria, pel cost de les entrades i per la mandra (tot s’ha de dir). He acabat anant molt als cinemes Girona perquè tinc l’abonament i això ho limita molt. Per tant us he posat algunes pel·lícules que m’han agradat o m’han interessat i al final he afegit alguns DVD de pel·lícules que no he vist al cinema. A veure si aquest any vaig una mica més al cinema i sobretot més al teatre, que gairebé no l’he trepitjat aquest 2014.

“Otel·lo”

“Big bad Wolves”

“Borgman”

“Begin again”

“Lasa eta Zabala”

“Born”

“Mil noches, una boda”

I ho completo amb alguns DVD de pel·lícules que no havia vist.

“La plaga”

“Tropa de élite”


 “El gran hotel Budapest”